Acasă Intern DIRIGINȚII DE ȘANTIER sunt SOLIDARI cu Ștefan Mandachi: ”România vrea autostrăzi!”

DIRIGINȚII DE ȘANTIER sunt SOLIDARI cu Ștefan Mandachi: ”România vrea autostrăzi!”

Diriginții de șantier își exprimă solidaritatea față de restul românilor dar și față de antreprenorul român care a construit simbolic primul metru de autostradă din Moldova, au declarat diriginții de șantier membri CTGS, într-un comunicat de presă remis Cadran Politic.

Redăm declarația integrală a diriginților de șantier:

”Colegiul Tehnic al Diriginților de Șantier (CTGS) reprezintă asociația profesională a diriginților de șantier, specialiști constructori responsabili cu urmărirea de calitate a lucrărilor de construcții.

România dispune de specialiștii ingineri care pot proiecta și construi autostrăzi, dispune de companii de construcții care au resursa umană, materială și tehnologică pentru realizarea lor.

Toate autostrăzile existente în România au fost construite în realitate de specialiști români, companii românești și cu resurse românești. Cu toate acestea licitațiile sunt câștigate de societăți străine ce de multe ori nu își onorează obligațiile față de țerți și care părăsesc șantierele atunci când consideră că au încasat suficient. Tocmai de aceea ceea ce s-a construit s-a făcut pe sume colosale de bani, cu mult peste prețurile pieții.

Inginerii români au construit în 25 de ani peste 400 de hidrocentrale și au realizat una din cele mai mari flote comerciale maritime din lume. Acei specialiști există și acum dar clasa politică din ultimul sfert de secol a creat o structură birocratică ce faci imposibilă realizarea unor structuri fizice.

”Birocrația excesivă și corupția au făcut ca la momentul de față teritoriile românești să nu fie legate între ele printr-o rețea modernă de drumuri,  în condițiile în care dispunem de toate resursele naționale ca ea să existe demult.

Nu de birocrație, de explicații, de studii de fezabilitate neconstruite și autorizații nesfârșite au românii nevoie ci de șantiere deschise și autostrăzi finalizate și drumuri moderne.

Moldova este la moment cea mai săraca regiune a Uniunii Europene deși poziția de graniță ar fi trebui să o favorizeze. Iresponsabilitatea guvernanților români din ultimul sfert de secol au izolat peste șase milioane de români, asta deși mulți din miniștrii transporturilor au provenit chiar din această regiune.

Trebuie să construim autostrăzi și acest lucru acum, nu mâine.”

5 (100%) 4 votes
Mai multe Intern
Comentariile sunt închise.

Recomandări

Şerban Nicolae: Băncile din UE ar putea folosi sucursale din România pentru a muşamaliza spălări de bani „pe relaţia cu Rusia”

Senatorul PSD Şerban Nicolae a declarat, luni, în cadrul şedinţei Comisiei Juridice a Sena…