Acasă Diverse Coca-Cola va lansa prima băutură alcoolică

Coca-Cola va lansa prima băutură alcoolică

Coca-Cola intenționează să producă, în Japonia, pentru prima dată în istoria companiei de 125 de ani, o băutură în stil alcopop.

Japonezii sunt dornici să plătească pentru gustul foarte apreciat de conaționali Chu-Hi – băuturi aromatizante spumante conservate, dată fiind lovitura de piață cu un produs care reflectă spiritul local numit shochu.

Produsul conține, de obicei, alcool între 3% și 8% alcool.

Un director executiv al Coke din Japonia a declarat că acțiunea este un “experiment modest pentru o anumită parte a pieței noastre”.

“Nu am experimentat anterior băuturi din categoria conținut redus de alcool, dar este un exemplu în care vom continua să explorăm oportunitățile din afara zonelor principale”, a declarat Jorge Garduno, președintele Coca-Cola din Japonia.

Este puțin probabil ca băutura să fie vândută în afara Japoniei, a sugerat el.

Chu-Hi – o abreviere pentru shochu highball – a fost comercializată ca alternativă la bere, dovedind o popularitate deosebită în rândul consumatorilor de alcool.

Întreprinderile japoneze mari de băuturi, inclusiv Kirin, Suntory și Asahi, au toate soiurile de băuturi și continuă să experimenteze cu arome.

Cele mai populare arome sunt citrice puternice, cum ar fi grapefruit sau lămâie, dar băutura poate fi făcută și cu alte arome de fructe precum struguri, mere și piersici.

Nișe de piațăpremium

Pe măsură ce consumatorii mai tineri devin mai conștienți de sănătate, Coca-Cola se diversifică de la băuturi spumoase, la comercializarea apei și ceaiurilor.

În noiembrie, analistul de la Wells Fargo, Bonnie Herzog, a speculat posibilitatea Coca-Cola de a produce băuturi alcoolice, pentru a se adresa unor segmente de piață ”premium”, cum ar fi băuturile pentru ambarcațiuni.

Denumirea alcopop se referă, în general, la băuturi dulci, dar alcoolice, iar în anii 1990 brandurile britanice precum Hooch, Reef, Smirnoff Ice și Bacardi Breezer au devenit extrem de populare.

Dar, există controverse cu privire la faptul că ar încuraja tinerii să consume alcool în cantități mari deoarece sunt ușor de băut.

5 (100%) 11 votes
Mai multe Diverse
Comentariile sunt închise.

Recomandări

Sondaj: Doar 9% dintre utilizatori nu verifică e-mailul în zilele libere

Email-ul rămâne activ aproape permanent pentru toţi utilizatorii români, doar 9% dintre re…