Acasă Tehnologie 2018 va fi anul automobilului electric

2018 va fi anul automobilului electric

În 2018, mașinile electrice vor ieși din sectorul de nișă pentru a deveni o opțiune viabilă pentru familiile din Statele Unite. Iar anul 2019, va marca un moment de cotitură în electrificarea a drumurilor din S.U.A.

Autovehiculele electrice (EV) vor reprezenta doar 1,5% din vânzările de automobile din S.U.A. conform Navigant Research. Însă, pentru automobilele electrice, cifrele cu adevărat importante de urmărit sunt prețul, distanța de circulație și disponibilitatea.

Americanii vor putea în sfârșit să cumpere mașini electrice disponibile și accesibile pe scară largă, pentru a le folosi fără griji, zi de zi.

Autovehicule precum Chevrolet Bolt EV, reproiectatul model Nissan Leaf și modelul Tesla 3 vor începe să se debaraseze de “problema privind încrederea”, după cum spune analistul de la Kelley Blue Book, Rebecca Lindland.

Din punct de vedere mecanic, mașinile electrice sunt mult mai simple decat autovehiculele cu combustie interna si ar trebui sa fie mai fiabile. Apariția pe șosele a unui număr mare de mașini electrice va elimina teama de a cumpăra o astfel de mașină.

Începând de anul viitor, Chevrolet Bolt EV va fi complet disponibil la nivel național. Este considerat, deja, un succes clar pe piață, prin vânzarea a peste 20.000 de mașini vândute. Prețurile pentru Bolt EV pornesc de la aproximativ 37.000 de dolari și au baterii pentru a derula aproximativ 238 de mile.

Modelul 3 Tesla (TSLA), cu un preț de pornire aproximativ la fel ca Bolt EV, nu s-a vândut atât de bine, doar 260 de mașini au fost produse în luna octombrie. Acest lucru a dat General Motors (GM) un mare avantaj pe piață. Totuși,  Tesla ar putea depăși fără probleme autovehiculele electrice Nissan și GM, în ciuda rețelei mult mai limitate de distribuitori pentru Tesla.

Peste 400.000 de oameni au plătit deja depozite rambursabile pentru a cumpăra un modelul Tesla 3. Sam Abuelsamid, un analist de transport la Navigant Research, se așteaptă ca mai mult de jumătate din acești oameni să renunțe în cele din urmă când vor afla cât de mult costă opțiunile de interior ale mașinii.  Chiar și așa, modelul Tesla 3 ar fi bine poziționat pentru a prelua conducerea în vânzări. Tesla are două avantaje. În primul rând, există atracție pentru Tesla, iar Bolt EV nu va fi o mașină la fel de bună ca Tesla, a spus Rebecca Lindland. Există o mistică cu privire la Tesla, a adăugat aceasta.

Celălalt factor este dat de rețeaua de distribuitori a Teslei, care în comparație cu Chevrolet sau Nissan, este mult mai eficientă în vânzarea autoturismelor electrice.

Oamenii de vânzări ai dealerilor auto împing adesea clienții interesați de vehiculele electrice spre modelele pe benzină, potrivit unui studiu recent realizat de firma de cercetare de marketing Ipsos.

Dar, fiecare dintre aceste trei mașini EV, prezentate mai sus, contribuie la schimbarea atitudinilor consumatorilor față de automobilele electrice. Tesla a transformat ideea mașinilor electrice, făcându-le interesante și dorite. Leaf și Bolt EV arată că aceste mașini sunt accesibile – pot fi achiziționate de la același dealer care vinde și camioane, nu doar de la un producător de autovehicule.

Unul dintre avantajele oferite la achiziționarea EV este bonusul fiscal federal de 7.500 de dolari pe care producătorii se bazează pentru a vinde automobile electrice. Acest stimulent a supraviețuit reparației fiscale făcute de republicani, dar creditul complet va începe să scadă treptat după ce fiecare producător vinde primele 200.000 de mașini electrice. Atât GM, Nissan și cât și Tesla sunt așteptate să atingă acest număr anul viitor.

 

Mai multe Tehnologie
Comentarii închise.

Recomandări

În 2018, coronavirus a fost înregistrat în SUA cu BREVET DE INVENȚIE: PatentUS 10,130,701 B2 – document

Inventatorii Erica Bickerton, Sarah Keep și Paul Britton au înregistrat în Statele Unite b…