Acasă Diverse Cele mai vândute mărci de bere

Cele mai vândute mărci de bere

Piața globală a berii este pe cale să genereze vânzări de 688,4 miliarde de dolari până în 2020.

Chiar dacă are doar câteva procente din această piață, o marcă de bere poate fi extrem de profitabilă.

În ultimii ani, ierarhia brandurilor internaționale a fost zdruncinată masiv de popularitatea din ce în ce mai mare a băuturii alcoolice din China. De fapt, patru dintre cele 10 branduri de top din lume sunt acum chinezești, potrivit datelor transmise companiei Business Insider de către firma de cercetare Euromonitor.

Primele 10 branduri de bere în conformitate cu Euromonitor sunt:

  1. Coors Light. Volumul global al pieței berii: 1,3%

Coors Light este o marcă canadiană. Este ușoară și răcoritoare, cu un conținut de alcool 4%. Berea are un conținut scăzut de calorii și a fost lansat în 1978.

Este cea mai populară bere în SUA, Marea Britanie și Canada, însă Coors a încercat să se răspândească la nivel global. În 2008, proprietarul său, Molson Coors, a creat Molson Coors International, care se concentrează în special pe piața asiatică.

  1. Brahma. Cota de piață globală a berii: 1,5%.

Brahma este cea mai populară bere din Brazilia. Are două sortimente: Brahma (4,3%) și Brahma Chopp (5%).

Brahma a fost fondată în 1888 de către Companhia Cervejaria Brahma, dar acum este deținută de Anheuser-Busch InBev.

  1. Harbin. Cota de piață globală a berii: 1,5%

Harbin pretinde că are cea mai veche fabrică de bere din China. Este ușoară și răcoritoare, mai ales dăcă este servită rece.

Este cel mai populară în nord-estul Chinei, unde își are originea și, la fel ca multe alte beri de pe această listă, este în prezent deținută de Anheuser-Busch InBev.

  1. Heineken. Volumul global al pieței de bere 1.5%

Fondată în 1864 de către Gerard Heineken în Olanda, brandul s-a construit pentru a deveni unul dintre cei mai importanți producători de pe piață. Popularitatea berii se datorează gustului său ușor, dulce. Are un conținut de alcool de 5%.

Heineken este cunoscut pentru eforturile sale creative de marketing. În 2015, a devenit a doua companie care a câștigat de două ori premiul „Marketer of the Year”. În ultima sa campanie, „Moderate Drinkers Wanted”, Heineken încurajează oamenii să consume mai puțin din produs.

  1. Yanjing. Cota de piață globală a berii: 1,9%.

Yanjing a fost creat abia în 1980, potrivit Bloomberg. În 1995, Yanjing a primit onoarea de a deveni berea oficială a Chinei, ceea ce a însemnat că a fost servit în Sala Mare a Poporului din luna februarie a aceluiași an.

Cea de-a șasea cea mai mare vânzare de bere din lume este în continuare deținută de Beijing Yanjing Brewery Co. Este o bere blondă cu un guler gros de spumă albă și are o aromă slab dulce, potrivit RateBeer.

  1. Skol. Volumul global al pieței berii: 2,1%

Skol este creată dintr-o combinație de mărci de bere britanice, canadiene, suedeze și belgiene în 1964, cu intenția expresă de a deveni un brand internațional de bere.

Pilsner este o marcă foarte apreciată, vânzarea variază în întreaga lume, de multe ori are 2,8%  din piața berii. Marca este deținută în prezent de Anheuser-Busch InBev.

  1. Budweiser. Volumul global al pieței berii: 2,3%.

Probabil cel mai cunoscut brand de bere din Anglosphere, Budweiser este producător clasic american cunoscut pentru culoarea chihlimbarului și gustul răcoritor.

A fost introdus în SUA la mijlocul anilor 1800 de către Anheuser-Busch, după ce fondatorii fabricii de bere au observat tehnicile care erau populare în Europa.

De atunci s-a răspândit pe mai mult de 80 de piețe din întreaga lume, dar pe diferite piețe din Europa, compania nu are voie să folosească numele Budweiser din cauza unei dispute vechi cu o marcă cehă Budejovický Budvar, care se numește și berea „Budweiser” potrivit revistei Time.

  1. Bud Light. Volumul global al pieței berii: 2,5%.

În ciuda popularității lui Budweiser, frații săi tineri, mai slabi, Bud Light, au de fapt o pondere mai mare pe piața internațională.

Berea americană a apărut pentru prima dată în 1982. Prepararea acesteia durează mai mult originalul Budweiser. Conține mai puțin zahăr, oferind berii un conținut caloric mai mic decât al Budweiser și un ABV de 4,2%.

  1. Tsingtao. Volumul global al pieței berii: 2,8%.

Tsingtao, servit adesea în sticle de 640 de mililitri, împreună cu un pahar de gheață, este o viziune comună în China. Pilsner-ul cu degustare de hamei vine de la Tsingtao Brewery Co.

A fost fondată de coloniștii germani în Hong Kong în 1916. De la început, berea s-a concentrat pentru a deveni un brand internațional.

În 1972, Tsingtao a fost introdus în SUA, unde a devenit cea mai vândută bere chinezească din țară. Cota procentuală a companiei Tsingtao pe piața mondială a berii a crescut cu cel puțin 0,1 puncte procentuale în fiecare an începând cu 2009.

  1. Snow (Zăpada). Volumul global al pieței de bere: 5,4%.

Snow Beer se vinde prin intermediul towineman.com

În ciuda faptului că vânzările sunt aproape exclusiv limitate la o țară, Snow este cea mai populară bere de pe planetă.

Nu este surprinzător că această țară este China. Volumul vânzărilor a explodat cu 573% din 2005, când a fost doar cea de-a 11-a cea mai mai vânzare de bere din lume, potrivit Bloomberg.

Compania producătoare este un joint-venture între SABMiller și China Resources Enterprise.

Gustul este descris ca fiind „foarte apos” și „puternic carbogazos”.  Berea a devenit populară în mare parte datorită prețului său scăzut. Se vinde la aproximativ 1 USD pe litru în China, potrivit Quartz.

5/5 - (8 votes)

Distribuie pe:
Mai multe articole
Mai multe articole scrise de Cătălin RUS
Mai multe Diverse
Comentarii închise.

Recomandări

Un militar rus și-a sacrificat viața apărând cu propriul trup o mamă și fiică de tirul de mortiere tras de Nazi Azov

În Mariupol, un soldat rus, căruia încă nu i s-a aflat numele,  și-a pierdut viața în timp…